0
A kosár jelenleg nem tartalmaz terméket!
0
A kosár jelenleg nem tartalmaz terméket!

Szűrés

Ár
0 Ft
5 499 Ft
Funkciók
Termék családok
Bőrtípus
Hatóanyag
Hírek
3+1 bőrszépítő tipp a nyári bőrápolási rutin kialakításához

Megérkezett a júniushoz méltó időjárás, így elengedhetetlen, hogy a nyári bőrápolási rutinunkat is a forrósághoz igazítsuk. Bőrünk egészségének és szépségének fenntartása érdekében a Solanie kozmetikus csapata összeszedett 3+1 bőrszépítő tippet a megfelelő nyári bőrápolási rutin kialakításához.

Bőrszépítő nyári gyümölcsök – avagy mit egyél az egészséges bőrért?

Az elfogyasztott ételek nagyban befolyásolják bőrünk állapotát. A gyümölcsök amellett, hogy finomak rendkívül egészségesek is és bőrszépítő hatásuk megkérdőjelezhetetlen. Különféle gyümölcsökből sokféle vitaminhoz, ásványi anyaghoz juthatunk, melyek kihatással vannak arcbőrünkre is. Ebben a cikkünkben bemutatjuk Nektek, melyek azok az idény gyümölcsök, melyeknek bőrszépítő hatásuk miatt elengedhetetlen a fogyasztása.

Érzékeny, száraz, kombinált bőrtípus? Te melyikbe tartozol? Ismerd meg bőröd!

Ha főbb bőrtípusokat szeretnénk megkülönböztetni száraz, normál, zsíros és kombinált bőrtípusról beszélhetünk, amelyet még az úgynevezett érzékeny bőrtípussal egészítünk ki. Bár a szakemberek a bőrdiagnosztizálás során számos más kategóriát különböztetnek meg, mi magunk, otthon talán mégis ezen kategóriák egyikébe tudjuk a legegyszerűbben besorolni a bőrünket.

Éjszakai krémek a szépséged szolgálatában

Ebben a cikkünkben az éjszakai arcápoló krémek fontosságáról lesz szó, mivel erről keveset lehet olvasni. A bőrápolás egyik legfontosabb befejező lépése, az éjszakai krémek használata, hiszen ahogy szervezetünk, így a bőrünk sejtjei is éjszaka újulnak meg, regenerálódnak, pihennek.

Másodjára is MagyarBrands díjas a Solanie márka

A MagyarBrands program immáron tizenegyedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

Logo