0
A kosár jelenleg nem tartalmaz terméket!
0
A kosár jelenleg nem tartalmaz terméket!

MINDEN A CSALÁDI PATIKÁBAN KEZDŐDÖTT…

A Solanie története 1936-ban kezdődött amikor Pitó Mihály gyógyszerész és patikus a gyógyítás mellett, a test szépítését és a lélek ápolását választotta hivatásává. Baja legszebb patikája nyitott ajtókkal várta nem csak a gyógyulni, hanem a szépülni vágyókat is.

ELSŐ PRIVÁT KOZMETIKA MAGYARORSZÁGON

A patikus család legfiatalabb tagja, Pitó Éva, első budapesti kozmetikus iparosként 1972-ben megnyitotta privát szépségszalonját Budapest szívében, a Bazilikával szemben.
A szépülni vágyókat kezdetben patikus édesapja örökségeként fennmaradt receptek felhasználásával kikevert krémekkel, valamint a hatóanyag ismeret praktikáit felhasználva fiatalította.

AZ ELSŐ 15 SOLANIE RECEPTÚRA

A több évtizedes múlttal rendelkező, gyógyszerészi szaktudáson alapuló első 15 receptúra híre a látványos bőrszépítő hatásnak köszönhetően szakmai körökben is egyre jobban elterjedt. A megnőtt szakmai igényt az egyedi saját krémkészítéssel már nem lehetett kielégíteni, ezért elkezdődött a krémek kozmetikai üzemi gyártása.

A CSALÁDI ÖRÖKSÉG FOLYTATÁSA ÉS A MÁRKA INTENZÍV FEJLŐDÉSE

2012-ben Pitó Éva nevelt fia, Szóráth Tamás, és kozmetikai cége, az Alveola vette át a Solanie márka fejlesztését. A cég filozófiája a megújuláson és a dinamizmuson alapul, így a márka elindulhatott nemzetközi hódító útjára is, hogy híres kozmetikai céggé válhasson. Ma a Solanie több mint 20 országban van jelen Szlovákiától Malajziáig.

ALVEOLA BEAUTY AKADÉMIA

Egy szépészeti iskola, melyben szakemberek tanulhatnak. Az Alveola az elmúlt 30 év alatt szakemberek ezreit képezte és oktatta egyedülállóan széles képzési rendszerében, mely hozzájárult, hogy a cég a hazai professzionális szépségipar vezető szakértőjévé válhasson. A sokéves oktatási tapasztalatot felhasználva Szóráth Tamás 2016-ban megnyitotta az Alveola Beauty Akadémiát Budapesten, ahol már akkreditált felnőttképzés keretein belül képzik a jövő szépségipari szakembereit.

80. ÉVFORDULÓ

A gyógyszerészi családi vállalkozás 80. évfordulója alkalmából a Solanie piacra dobta Pitó Éva nevével fémjelzett „Bársony krémet”, mely hamar a felhasználók kedvencévé vált.

SZAKMAI DÍJAK ÉS ELISMERÉS

Az elmúlt években a Solanie márka számos díjat szerzett, köztük több Magyar Termék Nagydíjjal és Év Terméke díjjal is büszkélkedhet.  2023-ban 3 kategóriában is elnyerte a MagyarBands minősítést: Innovatív márka, Kiváló fogyasztói márka, Kiváló üzleti márka kategóriában. A csaknem 100 000 elégedett felhasználó mellett egyre több mozi és színházi sztár igazolja a termékek hatékonyságát, és lojalitásuk ékes bizonyítéka, hogy a Solanie, mint magyar márka, büszkén indulhatott el világhódító útjára.

KUTATÁS-FEJLESZTÉS

A Solanie termékek fejlesztése ma is a hatékony receptúrákban és szinergens hatóanyag kombinációkban rejlő szakmai tudáson alapszik, melyet ma már modern laboratóriumi háttér is támogat. Egy új termék megalkotása művészi alapossággal, a piacon aktívan dolgozó kozmetikusok, vegyész szakemberek és szépségipari szakértők együttműködésével kerül megvalósításra. Így volt lehetőség több éves kutatás és fejlesztés után olyan "új generációs" készítmények kifejlesztésére, mint a Solanie No.1.- No.07. szérumok, az egyedülálló TO Complex® koktélt tartalmazó Szőlő-Hialuron sorozat, valamint az Argán Növényi Őssejtes sorozat.

A SZAKMAI ALAPOSSÁGGAL MEGTERVEZETT RECEPT KOMPOZÍCIÓK

A Solanie termékek lelkét a régi gyógyszerészeti hagyományokra visszavezethető receptúrák és az azokkal átörökített szakmai alaposság adják, melyek célja a hatékony és tudatos bőrápolás. Az igazolt hatást biztosító hatóanyag-mennyiségek, valamint hatóanyagok szinergens kombinációi mindig a legoptimálisabb hatást biztosítják és válnak hatékony egésszé minden Solanie termékben.

A Solanie megbízható megoldásokat kínál különböző bőrproblémák megoldásához is.

FOLYAMATOS ÚJÍTÓ SZÁNDÉK

A márka célja, hogy a hagyományok megőrzése mellett, folyamatosan feszegesse a dermatológia és kozmetológiai technológia által szabott határokat, és az új hatóanyagok naprakész ismeretének alkalmazásával fáradhatatlanul törekedjen a szakmai igényeknek megfelelő, leghatékonyabb kozmetikumok elkészítésére.

SZAKMAI HOZZÁÉRTÉS, TERMÉKBIZTONSÁG

A Solanie termékek fejlesztése során állatkísérleteket nem végez. A termékek egy jelentős része Vegán. Minden Solanie termék a kötelező termékbiztonsági tesztek mellett a felhasználók szigorú és alapos tesztjén esik át, hogy hatékony és optimális összetevő-mátrix születhessen meg.

A Solanie termékek gyártása ISO 22716 GMP, Good Manufacturing Practice (Jó Gyártási Gyakorlat) minőségbiztosítási rendszer szerint zajlik.


Szóráth Tamás
Alapító

Logo